Registračná pokladňa blueticket® podporuje online komunikáciu s finančnou správou.
Navrhnutá a optimalizovaná pre rýchlosť a ovládanie dotykom.
Možnosť pripojenia platobných terminálov, skenerov, váh a iných periférnych zariadení.
Aj v prípade výpadkov internetu je dotyková pokladňa schopná fungovať a účtovať autonómne.
Dotyková registračná pokladňa blueticket® svojou funkcionalitou predstavuje jeden z najrýchlejších produktov na slovenskom trhu. Intuitívne a prehľadné ovládanie optimalizované pre dotykové zariadenia Vám zaručí rýchle účtovanie a vybavenie zákazníkov. Pokladňa dokáže pracovať aj s klávesnicou, snímačmi čiarových kódov a je prepojiteľná s automatickými váhami.
Zjednodušte si účtovanie ako Vám to vyhovuje. Pokladňa blueticket® umožňuje účtovanie výberom položiek zo zoznamu, skenovaním čiarových kódov, alebo prostredníctvom rýchlych PLU kódov.
V prípade, že tovar vydávate zo skladu, môžete navyše pridať pre každú položku doplnkovú informáciu pre skladníka. Dotyková pokladňa blueticket® Vám automaticky ponúka na výber najčastejšie poznámky k objednaným položkám. Avšak aj Vy ju dokážete naučiť špecifické, Vami používané výrazy jednoduchým kliknutím.
Zadávanie zliav, rozúčtovanie položiek na účte alebo napríklad pridanie poznámky k položke obslúžite z jedného miesta rýchlo a intuitívne.
Stalo sa Vám, že si zákazník zabudol peňaženku, alebo si ešte spomenul že na niečo zabudol a prebehol si to dokúpiť? Aby Vaši ďaľší zákazníci v rade nemuseli naňho čakať, dokážete tieto situácie aj dlhodobo vyriešiť odložením nákupu. Samotný nákup si môžete pomenovať a zúčtovať kedykoľvek neskôr.