Vďaka okamžitej synchronizácii dát z Vašich prevádzok, viete okamžite vyhodnocovať stav na prevádzke a rozhodovať sa.
Vďaka dátam uloženým v cloude, máte prístup k Vašej prevádzke 24 hodín denne odkiaľkoľvek, napríklad z dovolenky.
Dáta z pokladní sa s cloudom synchronizujú na pozadí v reálnom čase. Ak dôjde k výpadku pripojenia, dáta sa po obnovení spojenia automaticky zosynchronizujú.
Časovo náročné operácie, ako prepočty stavov zásob, či výkazu alkoholu, prebiehajú automaticky na pozadí systému tak, aby Vás nezdržiavali pri práci.
Vďaka jedinečnému cloudovému systému blueticket® middleware získate okamžité podrobné prehľady o stave Vašich prevádzok, pomocou ktorých sa môžete efektívne rozhodovať v reálnom čase. Sledovať môžete napríklad aktuálny stav vyťaženia prevádzky, obrátkovosť tovaru a jeho následné presúvanie medzi strediskami, podrobne analyzovať tržby a účtovanie jednotlivých pokladníkov spolu s vyhodnotením časov prípravy jedál a nápojov.
Nezáleží na komplexnosti celého systému, pretože jeho ovládanie je navrhnuté jednotne tak, aby ste sa v ňom nestratili. Činnosti, ktoré sa dajú automatizovať, sú v čo najvyššej miere automatizované, aby šetrili Váš čas. Ide najmä o činnosti spojené s vytváraním dokladov, ako napríklad automatické vytvorenie objednávky podľa definovaných kritérií, automatické prenášanie objednávok do príjemok, alebo automatické načítavanie importných dávok od dodávateľov (Metro, Bidfood, ...)
Jednotlivé obrazovky sú podrobne popísané pomocou bublinkových nápoved k jednotlivým poliam, vrátane prípradných odkazov na ďaľšie súvisiace obrazovky.